Monday, June 4, 2012

Getting naked in the grocery store

Did you know that you can now get naked in the grocery store? I'm not kidding. We were there yesterday and I saw it with my very own eyes. It apparently isn't illegal as I saw no  sign of security guards or police to stop it.
I unfortunately didn't have the forethought to take a picture. Lucky for me though my son called me from the store and I asked him to get a picture for me. I instructed him on what isle I had seen people getting naked. He too spotted it and sent me a picture.

You will have to pay to get naked in the grocery store though. After all I highly doubt that any of them are giving it away free.

Happy Birthday to my son Brad. He's 25 today.

26 comments:

  1. Like to drink these.i go Naked a lot.LOL

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday to your son!!
    The mango juice looks yummy. Funny name for a product ;-)

    ReplyDelete
  3. Now you got me thinking about naughty product names! Wish young Brad a happy birthday from me.

    ReplyDelete
  4. drat! its only JUICE! your title had me all prepared for some "juicy" pics... LOL Happy Birthday to your son.

    ReplyDelete
  5. And here I thought this was going to be a serious over the top (out of the top?) post. *giggle* Happy birthday to you, Brad.
    Looks like I'm gonna have to see if there's a naked aisle in my local store too...that protein smoothie looks GOOD.

    ReplyDelete
  6. Happy Birthday to Brad! I've never had a smoothie in my life - what do they taste like? Of course if it's fruit then it can't be bad at all - naked or otherwise...

    ReplyDelete
  7. I want to try this, but they are very expensive. So I will pass.

    ReplyDelete
  8. Naked Mighty Mangoes? That'd be quite interesting! :) My hubby makes smoothies but he isn't Naked so I'll have to inform him of this! LOL

    ReplyDelete
  9. Bwahahahahahaha. You had be going fore a minute there.

    Have a terrific day. My best to Duke. :)

    ReplyDelete
  10. At least it wasn't a Walmart. That would have been VERY scary to see people naked there :-)
    Happy Birthday, Brad!!!

    ReplyDelete
  11. The title of this post definitely intrigued me. I have seen Naked juice before...still think they could have come up with a better name.

    Happy birthday to your son!

    ReplyDelete
  12. Happy birthday to your son!
    I've never seen Naked in the grocery store. I'll have to look for it. :)

    ReplyDelete
  13. Too funny, Happy Birthday Brad. Hope you are having a great day. We might just have to get Naked in the grocery story. Now see what you have started Ann. Take care.

    ReplyDelete
  14. I don't know why that drink called Naked. I never get them. I'm afraid to get naked lol. I like fresh fruit and made my own juice.

    ReplyDelete
  15. Happy Birthday Brad! Hope your day is AWESOME! ENJOY!

    ReplyDelete
  16. Hmmmmm, getting naked and there's no sugar added? It must be a rip off...I like sweet stuff with my nakedness. :o) You smooooothie!!!

    [in all seriousness tho, this sounds great. Will have to look through ALL the aisles and check to see if there is anybody watching me get naked...no, really, seriously]

    ReplyDelete
  17. ps....I was so flustered about gettin' down and dirty, I forgot to wish a happy birthday to your 25 year old.

    ReplyDelete
  18. I don't think anyone would want me to get naked in the store. They would call security.

    ReplyDelete
  19. You got me there for a second! I think naked people in the grocery store might be a good weight loss method. LOL!

    Happy Birthday to your son!

    xo Catherine

    ReplyDelete
  20. Yeah, I don't think I wanna see Naked in the Walmart or the grocery store!!

    How can you have a child so old when you are so young????

    ReplyDelete
  21. Happy Birthday Brad....you have a REALLY FUN mom!!!

    ReplyDelete
  22. Cute post... I've never heard of that brand!!!! Poor lil ole fruit is NAKED to the world, huh?????? ha

    Happy Birthday to Brad.
    Hugs,
    Betsy

    ReplyDelete
  23. OMG! ROFLOL! I hope you have "ping" control on your blog. There is no telling what kind of hits you'll get off this post! :) Too funny!

    25 - what a great year. Happy birthday Brad!

    ReplyDelete

Thoughts, opinions, constructive criticism, it's all good to me.
I will delete all spam comments however, so don't even bother trying!

Related Posts with Thumbnails