Thursday, February 4, 2010

Positively Duke

 
Mom has a cold and isn't feeling very peppy so that's why she didn't post last night. I figured I better take over because she's still pretty sneezy today. The only problem is I've been laying here trying to think of what to say and i have no idea.

 
I could tell you the story about the little accident I had by the basement door yesterday but that would be a pretty crappy post. The story line wouldn't get much better when it got to the part about mom coming home for lunch and not noticing and stepping right in my accident. She had to wear her good sneakers back to work. 
  
I won't tell you that story though. I'll just lay here and look cute. Will that work?

33 comments:

  1. That will work. Tell mom that if you can't get outside while she's at work and you have to go then you just have to go. I think she already knows that. But laying there looking cute will work just fine. :)

    ReplyDelete
  2. Looking cute usually works pretty well. Hope mom is feeling better soon!

    ReplyDelete
  3. Sandee, yeah mom knows, she wasn't mad at all but dad got in trouble for giving me table scraps again

    Buggys looking cute is what I do best :)

    ReplyDelete
  4. Duke, I love you so!! I should've been a dog... woof!

    Tell mom to get well soon ya.

    ReplyDelete
  5. Sorry your mom isn't feeling well but it was nice of you to fill in for her! That's too bad you had an accident but that's why they say accidents happen!

    ReplyDelete
  6. You are very good at looking cute, Duke. Nice work.

    ReplyDelete
  7. Tell me, Duke...how is it that little guys like you (& my Purrmeister) can cause so much grief and get away with it because of your cuteness?? Hmmm?? Beats me how...but it works!!

    ReplyDelete
  8. Oh my goodness, little Duke, you are so flippin' adorable. Tell your mommy we hope she feels better soon. And quit poopin' on the floor. You. Not her.

    ReplyDelete
  9. Hope Mommy is better soon...but if I can't have her you're certainly a fine replacement!

    ReplyDelete
  10. Hope mome is feeling better bow Duke. Don't worry you always look cute.

    ReplyDelete
  11. Duke doesn't have to try to look cute....get well soon, Ann

    ReplyDelete
  12. Yes, my dear Duke, you just laying there looking cute most certainly works. Enquiring minds do want to hear more about your crappy story, however. For it sounds like a real stinker!

    ReplyDelete
  13. Sounds to me like Dad might be the bad guy here. It couldn't be cute little Duke's fault. Had to be the table scraps.

    ReplyDelete
  14. You are such a cutie Duke you don't need to talk, just "pose" and say hi!

    ReplyDelete
  15. Oh my, what an UNlovely surprise that must have been on top of feeling icky :oP I hope you are feeling better soon Ann! (and is that an expression of contrition I see on your little face in that last photo Duke?)Be nice to your mom, she had a tough day.

    ReplyDelete
  16. Woof! Hope mom is feeling better. You're very CUTEEE DUKE!!! Lots of Golden Woofs, Sugar

    ReplyDelete
  17. Duke, great post. You lay and look cute like a pro. I hope your mom feels better soon. So nice of you to fill in for her.

    ReplyDelete
  18. Feel better Ann! Duke, it's ok ... s**** happens 8%)

    ReplyDelete
  19. Oh no, stepping in the little accident is definitely painful. Although all your cute pictures more than make up for it.

    ReplyDelete
  20. LOLOLOL...ohgoodness...I come here for my laughs...hughugs

    ReplyDelete
  21. What a good puppy you are to help mommy out when she's feeling poorly. You could really help her out if you learned to pick up your own crap.

    ReplyDelete
  22. Some times good doggies do bad. Go cuddle with your mommy and I'm sure she will forget.

    ReplyDelete
  23. You sure do the looking cute thing well... are you taking good care of mom so she gets better soon? No more accidents though! Cleaning up those shoes is not a fun thing to do!

    ReplyDelete
  24. Nessa, will do

    Beaded tail yes accidents sure do

    Lin thank you

    Willoaks Cuteness does seem to get the off the hook quite often doesn't it

    Mee2 LOL thanks for specifying

    Roschelle he sure is

    January moms feeling better thanks

    Swapna no trying needed that's for sure

    FishHawk a real stinker for sure

    Grampy yep it was all dads fault

    Miawa that's a good idea

    Jen yep and I still haven't cleaned the shoes

    SGR yes she is

    DKMiller Duke's been practicing that pose a lot

    Vickie ROFL good one

    Anne almost

    Donna glad we can provide

    Me-Me that would be very appreciated

    BBoysMom and without trying even, cuddles would earn extra brownie points

    LDH nope not fun at all, must be why mom hasn't done it yet :)

    ReplyDelete
  25. What a precious and beautiful dog, so don't be mad....such a cute post..

    Dorothy from grammology
    grammology.com

    ReplyDelete
  26. Ha Ha Ha, you are so cute Duke that no matter what you do or accidents you have we always love you :)

    ReplyDelete
  27. Yeah, that works for me...LOL

    ReplyDelete
  28. Yes, Duke, I think you had better not tell that story. Looking cute is better.

    ReplyDelete
  29. Oh Duke, you look so cute laying there! I hope your mommy is feeling better today...

    ReplyDelete
  30. Looking cute always works, and Duke, you're the cutest!

    ReplyDelete
  31. Dorothy, I can never stay mad at him for very long

    Poetic Shutterbug, love him yes but sometimes liking him is another story...lol

    Grace, heee heee heee

    Sharkbytes I thought so too

    Duni I work hard at looking cute

    Daisy, Cute is my biggest asset

    ReplyDelete
  32. That does work! How could anyone resist that cute little face! Hope your Mommy feels better soon.

    ReplyDelete
  33. Cinnamon-Girl, it's not easy that cuteness gets you every time :)

    ReplyDelete

Thoughts, opinions, constructive criticism, it's all good to me.
I will delete all spam comments however, so don't even bother trying!

Related Posts with Thumbnails